Palkittuja 2014

SML:n Suur-Savon piirin hallitus on myöntänyt seuraavat huomionosoitukset: Piirin Metso standaari: Tainan Metsästäjät ry, Pieksämäen eteläinen Metsästysseura ry, Ollikkalan Eräveikot ry, Rönkönvaaran Metsästysseura ry,Hauhalan seudun Riistamiehet ry, Otamon Erämiehet ry, Kerisalon Metsästysseura ry, Pertunmaa Pohjoinen Metsästysseura ry. Piirin Kettu standaari:Heinäveden kunta, Metsästysseura Jykäle ry, Nikkinen Teppo, Nypelö Hannu, Laitinen Arttu ja Hokkanen Ilmo

Liiton standaari

Viljakan Erä ry.

Riistanhoidon kultainen ansiomerkki

Parta Juhani, Karttunen Taisto, Torniainen Seppo

Riistanhoidon hopeinen ansiomerkki

Riistanhoidon pronssinen ansiomerkki

Kaipainen Aarne, Kaipainen Erkki, Uotinen Otto, Laitinen Sirkka

Piirin kultainen ansiomerkki

Happonen Hannu, Karttunen Jouko, Konttinen Esko, Pakarinen Kari, Reinikainen Tuomo, Käyhkö Jaakko, Pesonen Veikko, Pesonen Ilkka, Kosonen Matti, Pylvänäinen Ilkka, Tuppurainen Veikko, Pirskanen Seppo, Leinonen Matti, Untila Markku, Kosunen Kari, Pitko Aulis, Kuitunen Pentti, Pärnänen Pekka, Seppänen Kyösti, Väisänen Esko, Sairanen Erkki, Puolakka Matti

Liiton hopeinen ansiomerkki

Kiesilä Erkki, Huovila Tauno, Lamponen Markku,Ulvelin Kimmo, Sinkkilä Pentti, Marjo Veijo, Matilainen Veikko, Partio Reijo, Siiriäinen Matti, Tuhkalainen Muisto, Partio Matti, Pursiainen Alpo, Korppi Olavi, Nousiainen Juha-Pekka, Aaltonen Janne,Vaskelainen Raimo

Piirin hopeinen ansiomerkki

Himanen Väinö, Pesonen Jyrki, Pursiainen Martti, Halinen Ari, Laukkanen Markku, Pesonen Markku, Käyhkö Ari, Nousiainen Jorma, Kärkkäinen Kauko, Paajanen Arto, Paasikoski Matti, Rahikainen Marko

Piirin pronssinen ansiomerkki

Nypelö Voitto, Mäkelä Margit, Kylliäinen Ari, Ruha Jouni, Mikkonen Matti, Korpela Jorma,Makkonen Olli-Pekka, Joskitt Jouko, Honkanen Jukka, Lehtonen Kalevi, Kauhanen Antti, Rahikainen Petteri, Torniainen Simo