Palkittuja 2015

Riistanhoidon kultainen ansiomerkki

Pekka Huttunen, Kari Sorjonen, Olavi Ropponen

Riistanhoidon hopeinen ansiomerkki

Kari Kosonen, Ari Pölönen, Jouko Paasonen, Pekka Lyyra, Jaakko Ryynänen, Tapio Salminen

Riistanhoidon pronssinen ansiomerkki

SML:n hopeinen ansiomerkki: Markku Huostila, Arto Liukkonen, Taisto Manninen, Mikko Marjava, Pentti Falck, Kalevi Nykänen, Unto Mökkönen, Torsti Kinnunen, Tenho Vänttinen, Ari Huttunen, Jukka Nyyssönen, Heikki Joskitt, Seppo Laitinen, Arvo Partanen, Seppo Aravirta, Teuvo Pohjolainen,, Veikko Partanen, Seemi Kaipainen, Tuomo Hintsanen.

Piirin kultainen ansiomerkki

Reijo Turkki, Lauri Sievänen, Arto Nieminen, Erkki Manninen, Risto Korhonen, Erkki Huupponen, Jorma Juusonen, Aimo Nykänen, Pauli Kantanen.

Piirin hopeinen ansiomerkki

Pekka Hujala, Pekka Räisänen, Tapio Pesonen, Pekka Miettinen, Pertti Manninen, Jukka Janhunen, Risto-Matti Ojala, Jouko Nykänen, Jouni Tikkanen, Mikko Kirjavainen, Markus Puukko, Esko Kantanen, Urpo Palkeinen, Hannu Väisänen, Tauno Hintsanen, Kari Hämäläinen, Veijo Liukkonen

Piirin pronssinen ansiomerkki: Mikko Nieminen, Markku Puumalainen, Arvo Huupponen, Jouko Jalkanen, Tuomas Miettinen, Markku Manninen, Teuvo Ylönen, Rauno Heiskanen, Pekka Hynninen, Uuno Hyvönen, Kalevi Iskanius, Vesa Tikkanen, Jaana Ylönen, Katja Ikävalko, Mika Pulkkinen